Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 26 mars 2012

The good life

Har legat ute i solen nästan hela dagen för att föröka få den perfekta brännan till lördag!
Igår hämtade jag Äntligen min klänning och nu hänger den i mitt rum så att jag kolla på den hela tiden. I fredags så gjorde jag, Becky, Madison, Jessica, Linda, Rachael och Evelyn våra masker, jag kanske har glömt att berätta att det är en maskerad?



Men nu ska jag iallafall njuta av de sista timmarna av helgen med att plugga historia, fun.

X

1 kommentar:

  1. Fräck mask! Tiill vilken maskerad? Puss Mamma

    SvaraRadera