Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

onsdag 28 mars 2012

Tuesday

Ännu en dag som har gått förbi snabbt som tusan!
Spelade tennis efter skolan i nästan två timmar, åkte med Kasey till CVS, tillbaka till skolan där det var en baseball match, vi vann. Åkte sen hem, åt och försöker nu att göra mina läxor.
Fattar verkligen inte hur tiden kan gå så fort!? 3 dagar kvar till jr/sr nu!! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar!
På Torsdag ska jag få min manikyr och pedikyr gjord plus att Amy har övertalat mig att få en spraytan! Haha är ganska nervös att det ska bli failat, men alla som har gjort det på det stället vi ska göra det på har varit nöjda så jag får väl lita på det...
Fick även igår veta att vi ska åka i en limousin till själva middagen, kör fullt ut! haha

Nä, nu måste jag verkligen göra mina läxor.

X

1 kommentar:

  1. boel fagerstrom,2telia.com28 mars 2012 kl. 22:49

    HEJ Cecilia,
    Snart är den STORA dagen här, vad vio ska tänka
    på dig!
    Ha en underbar dag o en jättetrevlig fest!
    Så roligt det blir när du snart kan berätta
    VÄLSKAR DIG!
    PUSS O KRAM
    fAARMOR

    SvaraRadera