Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 30 mars 2012

RainRainRain

Idag öste det ner, vädret här är så grymt konstigt, ena dagen så är det 30 graders sol och nästa dag är det 20 grader och ösregn! Men jag ska väl inte klaga haha
Holly hämtade mig från skolan och körde mig till frisören där jag fick mitt hår slingat, åkte sen till ksera och köpte en outfit till "the after party" av junior/senior, sen åkte vi och fick manikyr och pedikyr och åt sen på en mexikansk restaurang på vägen hem! Ingen spraytan eftersom att det regnade och jag vill inte göra det imorgon för om det blir fel så kommer jag inte ha tid att fixa det... men jag ska försöka hinna åka till solariet imorgon efter skolan och få lite mer färg. Känns faktiskt som jag har allt under kontroll just nu.

För er som inte förstod så är det alltså ett maskerad tema på junior/senior detta året, det är därför jag gjorde en mask!

Jag vet att jag tjatar om det hela tiden, men nu är det 1 hel dag kvar, EN dag!!!
Här har ni iallafall en finfin bil på mig i mitt blonda hår och mina fina naglar!

x


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar