Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 31 mars 2012

Today is the day

Självklart så kunde jag inte riktigt sova inatt och vaknade klockan 6 på morgonen eftersom att jag är lite nervös inför idag! Kan inte fatta att det är idag!

Igår kom Caetano över efter att jag hade kommit hem från skolan och vi låg vid poolen och solade nästan hela dagen, sen sjöng vi karaoke med Holly, tror inte ni fattar hur galen hon verkligen är! haha

Ungefär såhär hade jag tänk att fixa mitt hår:
Imorgon kommer ett långt inlägg om varje detalj av dagen!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar