Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 2 april 2012

Junior/Senior

Dagen bestod mest av att ta bilder, vart vi än gick och gjorde skulle det tas en bild på! Efter att David Joe kom och hämtade mig så åkte vi med de andra som skulle sitta vid vårat bord till limmon som stod och väntade på oss, detta var en limmo från 70-talet! haha
Sen åkte vi och tog bilder i en "trädgård" som låg en bit bort. Efter det så tog vår coola limmo oss till stället där vi åt middag, några juniors hade också hand om underhållningen, så det var olika dans stilar så som tango, country, indian dance och några fler.
Efter det hoppade vi in i limmon igen och åkte till ett ställe där vi lekte lite lekar och åt godis och cupcakes. Runt klockan tolv så körde David Joe mig hem och det var lyckad dag/kväll!

Här får ni dagen i bilder


















x

2 kommentarer:

  1. Älskling vad fin du äääär!!!!

    SvaraRadera
  2. alexandra antgren2 april 2012 kl. 19:37

    jävlar vilken snygging!

    SvaraRadera