Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

måndag 16 april 2012

Fun Weekend

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge...

Hade en bra vecka med tennis varje dag och sushi till middag tre dagar i rad, yuum! I fredags efter tennisen så gick jag och Amy och kollade på baseball och sen på track meetet som var på OCS, det varade ända till klockan nio och sen åt jag, Becky och Amy middag på fiesta linda. Efter det så sov Becky över. På lördag morgon gick vi upp tidigt och gick på zumba och sen chillade vi i typ 5 h. Sen var jag bjuden till en födelsedags fest till Anna som hade sin sweet sixteen, vi gjorde inte så mycket, satt mest och lyssnade på musik och åt nachos.
Efter det så hämtade Becca och Linda mig och vi åkte till en fontän som vi lekte i i nästan en timme innan det blev för kallt haha
Sen åkte vi hem till henne och kollade på film och myste.
Idag så var vi i kyrkan klockan nio på morgonen och sen åkte vi hem till Beccas granny och åt lunch och stannade där i 4 h och typ halv sov i hennes soffa. Sen körde hon mig hem och nu ska jag göra mina läxor och äta en god middag med "familjen"!

Tack förresten för skivan och brevet Anette och Sara! och Brevet Mormor och Morfar! Och den stora lådan med påsk godis mamma, det uppskattades mycket!!! Ska försöka att bli bättre på att skicka brev tillbaka...

Becca och hennes pojkvän i fontänen
Becca & Linda
Madison

Becky

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar