Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

lördag 21 april 2012

S L E E P O V E R

Sleeepover hos Caroline!
Spelade tennis efter skolan och sen akte jag, Claire och Caroline hem till Caroline och badade i hennes pool och at johnnys pizza. Sen kollade vi pa the other guys med will ferell, tyvarr sa var den inte sa bra som vi hoppades men den hade sina moments! Haha Just nu sitter vi bara och prater och halv sover i soffan, Caroline bor forresten i ett suuuperfint hus, typiskt amerikanskt, précis som i filmer! Imorgon sa ska jag spela tennis med kelsie for nasta vecka sa ar det regionals i tennis sa jag kommer inte vara i skolan mandag eller tisdag sa det ska bli jattekul!!
Peace out, girl scout! X

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar