Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

söndag 13 maj 2012

Happy mothersday

Idag är det mothersday här i Usa och det firas stort! Och därför vill jag tilldela detta inlägget till min fantastiska mamma!
Du är det mest underbara och vackra personen som finns i hela världen. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig och ger alltid kloka råd. Du är den som inspirerar mig i allt du gör och hur du kan ha ett hjärta som alltid försöker göra alla andra lyckliga. Du är världens bästa mamma! Älskar dig över allt annat!

                                       Längtar efter att kunna krama om dig i New York!                 

x

1 kommentar:

  1. Tack min underbara Älskling! Mitt hjärta svämmar över av lycka :) Så fina ord du skriver! Vem kan vara mer tacksam och lycklig än jag som har fått så underbara barn att vara stolt över. Puss puss puss, Mamma

    SvaraRadera