Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 17 maj 2012

Time flies

Förra helgen så vann OCS state i baseball!! Har nu äntligen lärt mig alla regler och hur allting fungerar med baseball så jag kunde ändå hänga med ganska bra, haha!
Igår så var det också graduation för alla seniors och det var jätteroligt att se en typisk amerikansk graduation med caps och allting! Gick efter det ut och åt med tennis teamet. 
Idag tog jag och Linda bilder till yearbooken där alla utbytesstudenter ska ha en sida om vårat land och lite fakta och vad vi tycker om usa och så! Vi valde att ta våra bilder på läktarna vid footballs planen eftersom att vi båda älskar att kolla på amerikansk football! 
Har nu två dagar kvar på OCS, känns så sjukt sorgligt, känns inte riktigt som jag är redo att åka härifrån när jag har kommit nära så många underbara människor. Har nu alltså 18 dagar kvar, 18!? Det är mindre än tre veckor!
På lördag så ska jag också ha mitt farewell party med kompisar från skolan och det ska bli jätteroligt men samtidigt väldigt sorgligt!

Här kommer iallafall några bilder från Baseball och Graduation, enjoy!


 x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar