Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 1 juni 2012

Last week

De senaste veckorna har jag hunnit med mycket och prioriterat att gora saker istallet for att skriva ett inlagg, sorry!

Men jag har iallafall:
Haft min avskedds fest
Varit "tubing" ett flertal ganger
Haft min sista dag pa high school
Sagt hejda till mina narmaste utbytesstudent kompisar
Atit mycket glass
Legat vid poolen och blivit brun
Shoppat i Baton Rouge
Varit pa LSU

och massa mer!

Kan verkligen inte fatta att om en vecka sa kommer jag vara hemma igen! Det ska bli mysigt att traffa alla igen men samtidigt sa alskar jag det har, alla nya manniskor jag har traffat och det varma klimatet och den goda maten!!

Nu ska jag iallafall pa min forsta riktiga amerikanska date!

x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar