Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

torsdag 24 november 2011

Igår Idag Imorgon

Igår sov jag över hos Becca där vi hade en riktig sleepover, vi målade naglarna och kollade på the notebook (måste ses) och åt popcorn.
Becca är det mest galna personen jag känner haha, hon bryr sig verkligen inte om vad andra tycker om henne. Jag bara älskar henne!

Idag var vi och åt kinamat med några av hennes kompisar och hennes lillebror Randy, sen åkte vi åt köpte glass och sen körde Becca mig hem. Skypeade med mamma och sen med Sandyman, myyysigt!

Imorgon så är det Thanksgiving, ska ta med min systemkamera så att jag kan ta lite fina bilder. Vi ska vara hemma hos Trey's mamma och pappa och äta imorgon, de är alltid så gulliga mot mig!

De vanliga photo booth bilderna: Becca och jaag





Jag har inte ändrat min frisyr, hade det bara så när vi tog de här bilderna.


x

2 kommentarer:

  1. Så mysig o rolig Becca verkar vara! Det gör mig sååå glad! Vilken fantastisk bild du bytt till! Jag har fått sms från kompisar som sett bilden o skrivit till mig... Älskar dig mest!!! M

    SvaraRadera
  2. riktigt galet snygg är du Cecilia!!

    SvaraRadera