Välkommen till min blogg!

Följ med mig som utbytesstudent i Monroe, Louisiana 2011/2012!
Hur är det att lämna sin familj ett år när man precis slutat nian? Är High School som det ser ut på film?
Är prom så fantastiskt som det låter?
Jag ska berätta allt!
Undrar ni något eller har några frågor så är det bara att kommentera!

fredag 25 november 2011

Thanksgiving

Blevinteriktigtsomjaghadehoppatspå

Vi åkte hem till Treys föräldrar runt klockan ett igår för en "Thanksgiving dinner", det fanns kalkon, majs, mac n cheese, stuffing och lite mer, men Ingen tranbärssås, Ingen pumpkin pie och Ingen stämning. Efter ungefär en timme åkte vi hem, det som skulle vara så mysigt och roligt och allt snack om den fantastiska maten!? Jag var faktiskt besviken. Så dagen spenderades med att kolla på "across the universe" själv i mitt rum, yey.
Inga bilder.

Black friday var däremot mycket roligare! Jag blev hämtad av Camille och Ashton, åkte hem till Camille tills klockan blev halv tolv, (kollade på Saw för första gången!!) Sen ställde vi oss i den Väldigt långa kön utanför Old Navy, 40 min senare var vi inne, efter det gick vi runt i olika butiker tills ungefär klockan två, då träffade vi Holly, Kristi och Caetano vid food courten, åt pizza och gick sen runt i ungefär två timmar till. Klockan var fem när jag gick och la mig, haha

Sist i kön!


x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar